I think there's a ghost in my home.

I helgen vann min älskling, lyckan var stor. Jag firade detta genom att dricka vatten och vin. Medans vissa andra höll på fjant-måns som till hennes stora besvikelse inte kom speciellt långt:)
Min lille Morris:)
Natten blev lång, kunde verkligen inte sova. Så jag låg och lyssnade på kärleksmusik och hade mina tankar på en viss person i colombia:)
Idag är jag iaf ledig och tvättar, det är inte lika roligt. Jag har fått hem lite avsnitt av Grey's, så det blir min tröst.
Vädret ute är underbart, men jag längtar fortfarande hem. Eller egentligen inte hem heller, utan till en annan tillvaro.

:)memememe


faag nr 1


Så här lyckliga var jag och baby när Malena vann:)


<3


Sjukt trött i Sthlm:) och en minst lika trött men söt Sandra. Haha, tyvärr blev det ingen sömn på bussen hem heller.
Hoomie fick däremot sova en liten stund, men vaknade till min allsång:)



:)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0