Fy fan...

Det är ingen som har tid att prata med mig på onsdagar mellan 21-22. Det är nämligen då halva min bektanskapskrets inkl mamma tittar på Greys. Eftersom jag själv inte har tålamod att sitta vecka efter vecka med all denna spänning så har jag för länge sen sett de flesta serier innan de visas på tv. Efter det så försöker jag verkligen att inte i min vidspråkhet berätta för alla andra vad som händer och vad som kommer att hända. Tyvärr lyckas jag aldrig.
Jag har redan förstört DH för finnen, Greys för S och Våra bästa år för mamma. Hoomiie däremot, bryr sig inte speciellt över alla dessa serier, och tur är väl det. Nu väntar jag bara på att någon mer än jag som är beroende av Lost, så jag kan berätta hur jag känner angående det.
Whaaaatever men detta brev hade jag iaf tänkt att skicka till skaparen av Greys, eftersom det börjar bli lite väl händelselöst nu:

Izzie ska inte alls dö i sin cancer utan hon ska gifta sig med Alex, som sedan ska bli en känd läkare. Han kommer då att vara den bästa medicinska läkaren medan hans fru kommer vara den läkare som är bäst på människor.
Yang ska äntligen få sin payback och mörda böghataren Burke som dissade henne fett på bröllopet, efter det ska även hon gifta sig med Owen.
George ska inse sitt patetiska överflöd i serien och säga upp sig, ungefär samtidigt som den tråkiga svarta chefen ska inse att han behandlat sig fru like shit, och säga upp sig han med. Innan det ska han göra Callie hel-gay och hon ska hitta sin dreamgirl, utanför sjukhus.
Mirandra min baby, däremot ska bli den nya chefen. Meredith ska äntligen dumpa den där fucking Mcdreamy som deppar ihop totalt, och äntligen kommer han inse att han dödat mer patienter än någon annan. Han ska skaffa sig en ny frissyr, försöka ragga upp hans exfru, vilket misslyckad och sedan ska supa ihjäl sig. Meredith  kommer att  inse att hon behöver terapi all life, eftersom hon analyserar sönder det mesta här i livet, men även inse att hon är en förbannat bra läkare. Hon adopterar två stycken barn.
The end.


Godnatt, pussluss

Yes, tror ni skaparen kommer acceptera detta?

Kommentarer
Postat av: Vladde

haha nej de kmr hon inte;)

2009-03-19 @ 16:49:13
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0