Fredag finaly

Jag är en människa som gillar att göra det enkelt för mig. Det bevisade jag idag när vi skulle göra ett arbete, jag och en klasskamrat. Det funkade utmärkt. Vi delade upp det, och gjorde en fett fin powerpoint:)
 Tyvärr passar det inte alla hur man än gör.

Jag är nu hemkommen, betalat min hyra och mina skulder, de flesta iaf. Idag hämtade jag en ny kavaj som jag fick av mamma, den var röd. Så jävla het tillsammans med ett par vita byxor, en vit skjorta:)
Så jävla somrig:)

En annan vän i min närhet har lagt ut bilder i sin blogg i mitt värsta tillstånd. Det var underhållande att se att på varje bild så leker jag diva, jag ville nog få fram kungligheten som bor innuti mig, detta mina vänner och icke vänner är beviset:

Jag tror att jag säger i stil med; Whaaaaateevvva eller in ya face

Just därför ska det bli jävligt nyktert ikväll:) Jag hade tänkt att gå och köpa lax, lite wook och sedan mysa ner mig i sängen med en bra bok eller bra film. Vill gärna försöka vara utvilad imorgon:)

Pusslusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0