Beach 2009.

Jag tycker att de flesta börjar hets-träna nu sådär innan sommaren. Tyvärr har jag med börjat igen, det är nog 5:de året i rad som jag försöker, jag börjar alltid lika bra i Jan-Mars, sen går det åt helvete. De kg jag lyckats gå ned där, kan variera, ibland är det 8 och ibland är det 6. Tyvärr orkar jag inte längre efter Mars och tänker ;
Va fan, jag ska unna mig dethär, jag lever 1 gn bara
Iomd med den attityden så kommer jag inte långt och får skämmas på sommaren. Men inte denna gång, nu jävlar:)
Nästa vecka börjar jag iaf med spinningen, det kommer bli skoj:) Maten består nu de senaste veckorna av fisk, fisk, fisk, sallad och keso:) Haha


Här var jag i relativt bra form, sen gick det utför.

Besöket på stan gjorde mig glad, solen sken och jag gick hem och drack mitt kaffe med finnen.
Det var trevligt, nu ska jag ta en powernapp, sen en walk ute:)

Pussluss


Kommentarer
Postat av: Finnen

det var en mysig pratstund vi hade idag, I'm always here for you. ♥

2009-03-18 @ 19:22:05
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0