And today this.




Jag kom hem inatt med Tessan. Vi satt och pratade om sex och killar. Det var trevligt. Ungefär på min nivå sådär.
Tyvärr kommer varken hon eller jag ihåg vad vi pratade om, jag lagade lax och åt godis. Homiie gick hem kl 00, hon kände väl att det var bra. Egentligen borde jag ha gjort det med. Dum som jag var. Men jag tackade nej till en het efterfest, så huvudet var iaf med.
Sen iaf  så somnade jag. Jacob ringde och väckte mig kl 09, och skrek att jag för fan skulle vakna upp i verkligheten.
När jag då insåg att mitt huvud skulle sprängas började jag nästan gråta, så då lugnade han sig.
Han sa t o m förlåt, och tyckte lite synd om mig. Jag ställde den vanliga frågan som han som vanligt svarade ja på. Jag behöver uppmärksamhet idag, och då kommer frågorna. Han lovade att skicka upp ett papper till mig med alla mina frågor med hans svar så jag slipper ringa runt till hela min kompiskrets i fortsättningen. Denna otroligt korkade sak avtackade jag mig, eftersom då mister det ju hela sin glans.
Mamma fyller idag, grattis baby. Istället för att hon fick paket så skickade hon en ny kavaj och en ny skjorta som jag ska hämta idag.
Skolan känns mindre lockande, klockan 13.00. Ikväll ska jag se film och gråta, inte ett dugg mer.
Pussluss

Kommentarer
Postat av: ica

vild party snubbe ;)

2009-03-26 @ 18:01:10
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars stackars Micke ! :/

2009-03-26 @ 18:39:00
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0