Tro

Jag sitter hemma och pratar med A över camen. Vi pratar om hans föräldrar, att de tillhör ortodox.
De är nyfikna på vem jag är och vad jag tillhör, inför framtiden! Vad ska jag svara på det?
Det närmaste jag stått Gud är mig själv så det kan jag inte svara, måste ge ett lite fint intryck innan de lär känna mig.
Jag svarar att jag inte följer några som helst regler, att när verkligheten blir för jobbig flyr jag in i en drömvärld fylld med mig själv, mina vänner och utdöda djur. Att den världen många gånger är bättre eftersom att jag kan leva ut till fullt, och att i den världen finns ingen ångest eller annat olyckligt.
Att jag går i kyrkan 3 gånger, när någon dör, bröllop eller om en unge ska döpas. Jag borde kanske vara ärlig och berätta att de få gånger jag ber är när jag vill ta livet av mig, och då ber jag för att jag hoppas att någon ska hjälpa mig.

Hur som helst är A mycket nöjd, då borde jag vara det med.
Idag har jag iaf målat, läst ut en bok på 500 sidor och ätit jordgubbar.
Nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Mertsi

vem e A ?

2009-07-14 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0