Söndagsstyr

Fredagen är ett minne blott, jag var inte i mitt bästa skick! Lotta var med under kvällen och såg till att det inte blev för jobbigt. Ändå lyckades jag bli osams med vakten, tappa bort min jacka och spilla ut 3 glas vin och en grogg på mindre än 2 timmar. Ibland lyckas jag:)
Lördagen gick jag och Lotta på bio, vi såg Potter. Filmen var totalt värdelös! Jag skrattade 2 gånger, blev rädd 1 gn och tjöt 2 gånger. Men 110 kr åt helvete!

Vi ska ha gäster idag och som vanligt blir alla osams innan!
Mamma är arg för ingen hjälper till, jag är arg på pappa för han delegerar ut saker medans han ligger på soffan, min lillasyster vill inte hjälpa till för att hennes naglar kan då gå sönder.
I detta tillfälle vill jag tillbaka till Övik.

Planera är annars bra, kräftskiva i Sthlm, Lottas födelsedag, kryssning, Pride.
Semester är i stort behov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0