:) Pride, del1

Hela kvällen igår blev jag beundrad. Han berättade hur vacker jag var, hur smart jag var och hur öppensinnad jag var. Han sa att ingen annan människa än jag fick honom att känna så.
Allt var perfekt enligt honom. Jag kunde inte vara mera fulländad än så.
Jag undrar vart mina gener kommer ifrån, jag anar att jag måste vara kunglig, om inte, så adlig.!

Jag sitter med ansiktsmask, chocklad smakade den enligt vissa källor. Detta gör att min hud kommer att glänsa som en fucking star ikväll, jag har även köpt en ny outfit tills ikväll, vågat och färgglatt!
Vinet ska på kylning och ikväll står vi på gästlistan! Highlife!

Kommentarer
Postat av: elan

låter fancy :o) eller hur du brukar säga ;) vi är i sthlm nu, fast bara över dagen !

2009-07-31 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0