Oskar är en fitta!

Vi kan kalla dig Oskar. Oskar är en person som tror att han är lite finare än alla andra. Med sitt kritvita sönderblonderade hår och ett misslyckat försök till att ha fixat till sitt ansikte tar han allt i sin väg, som han lyckas få.
Det mesta får han under hot eller bön, killarna sätter på honom oftast för han är för full för att kunna komma ihåg det eller för han är patetisk med sina blå/gröna ögon.

Han dricker för mycket och för ofta, och egentligen har han inga vänner. Han umgås med folk från olika bekantskapskretsar och han går emellan alla och låtsas vara vän med alla. Han har tydligen fixat sina läppar och det behövdes kanske till hans halvfeta ansikte. Eftersom att Oskar egentligen har en ganska fet och ful hy använder han så pass mycket smink för att kunna täcka detta, vilket sällan lyckas. Tyvärr är de enda sakerna som existerar i hans liv hans plattång, telefon och vodkaflaskan!
Det som är roligt är att Oskar låtsas igenom sina dagar i livet. Eftersom han tror att han är lite finare än andra menar jag. Egentligen är han ifrpn slummen,han är ett trash som inte egentigen har en aning om vad livet handlar om. I slummen är han är välkänd och de flesta vet vem han är.
Egentligen är Oskar osäker vilket kan vara en anledning till hans beetende och eftersom han bara nöjer sig med andras leftovers så säger det ganska mycket om hans självkänsla. Det som är roligt är att Oskar nu enligt vissa är i ett förhållande, i ett förhållande där jag vet att killen är ungefär likadan. Med andra ord kommer det att gå åt helvete med Oskar's dröm om ett lyckligt liv tillsammans med denna kille.! Anledningen till att jag vet detta är att jag sjäkv har träffat denna kille ett antal gånger, vilket jag snabbt slutade med.
Jag tror att Oskar hade en svår barndom, han visar tydliga tecken på en bristande förmåga att anpassa sig till verkligheten. Jag tror att Oskar kommer att börja jobba som prostituerad efter att han slutat sin AA-behandling. 
Oskar är med andra ord en jävla fitta och ett vrak, ett jävla vrak som jag avskyr mest på denna jord.!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0