you begin 2 wonder why uou came

Igår hade jag världens depp kväll. Jag låg i min ensamhet och tänkte på en massa olika saker. Jag vill åka hem, packa mina saker och bara dra. Återgå till mitt jobb och sedan tjäna en massa cash och leva livet som jag gjorde innan.
Då man tjänade nästan 20.000 kr i månaden, hade 2 jobb som var bra på olika sätt. Pengarna gick till mat, hyra, kläder och fest. En del hamnade visst på sparkontot med. Nu är detta sparkonto tömt för ca 6 månader sedan, det jag äger nu är 19 kr, och det tänker jag slösa upp på godis. Som tröst:)
Borde väl ringa mamma:)

Fan vad groooosee:



Nu väntar 2 powerpoint redovisningar ang missbruk och krim, sen duschen, sen funktionshinder, psyk och försummelse. What a night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0