What?

Helgen har varit rörig. Det är min slusatts. Inte sovit jättemyckte, inte pluggat så mycket som jag borde.
Därför tänker jag vara hemma i veckan, och plugga. Det enda vettiga som jag har gjort idag är ungefär att göra upp en plan angående min pengar som inte finns. Jag undrar verkligen hur jag ska klara mig denna gång.
Men det löser sig, alltid :)

Helgen har gått åt till att prata med A, vilket är underbart. Det känns bra den här gången. Mycket bra:)
Jag har ätit en romantisk middag i helgen med S, och det var jag som lagade, och diskade:)
Det var underbart gott, t o m sällskapet med hundarna var lite roligt. Mig hatade dom så klart:)
Var ute en sväng efter, det kändes däremot idag. Var på bio med S, det var lika bra som sist. Denna gång hade jag ingen popcorn-påse att tjuta i. Så det blev mössan, tror att det gick 15 min av filmen sen började jag.

S har iaf utsett min till jordens sämsta passagerare. Det är just därför jag aldrig i hela mitt liv kommer ta körkort.
Jag kommer vara en dödsfara:) Idag fick jag även en guidad tur i Övik, utanför stan. Det var mycket underhållande, vi åkte t o m dit där dom inte har någon mat-affär, omg.
Imorgon åker hoomiie hem:( I will miss her fucking much

Blondie:)


Me like;)




bloggjävel fungerar inte, mer bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0