Tomorrow ends.....

Vissa klagar på att jag aldrig uppdaterar, men det gör jag så ofta jag vet något elakt eller dumt att skriva om folk, eller om något extremt roligt har hänt. Nu har inget roligt hänt, jag klarade inte tentan och jag är skoltrött.
Det roligaste i mitt liv är att jag får sovmorgon imorgon, så roligt liv har jag=)
På fredag ska jag plugga hela kvällen, måste göra klart vissa saker som vi ska kunna. På Lördag ska jag sova ut och sedan ska jag åka till Sandra för att äta tonfisk-sallad och kolla på melodifestivalen. Nu börjar allt detta med denna festival. Jag fullkomligt älskar den, så manlig som jag är. Varke år kollar jag på den och alltid i nyktert tillstånd.
Det måste analyseras varje litet steg, från vilka som är med till vad de har på sig. Me love it.!

Idag var skolan hela ok, riktigt bra måste jag säga. Snart är det dags för omtenta, så bäst att börja förbereda sig ganska väl denna gång, så att jag klarar den. Känner att det är ett måste.

Jag fick ett lustigt sms som säkert var till fel person inatt när jag inte kunde sova. Det löd.
"Vad skulle du helst av allt vilja utrota i denna värld"?
1:  Fiskbullar
2: Grävlingar/nattfjärilar
3: Krig

det där sista var jag ju nästan tvungen att säga, även om jag kom på en hel del andra själviska saker som jag gärna hade utrotat, tex Carolas musik, damm m .m

Eftersom jag är så innerligt trött på att de flesta lägger ut deras "dagens" så ska jag göra det jag med.
Detta är en bantandes students middag:



nu blev jag lite trött, jag ska nog ut med min älskling och ta en lång promenad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0