Sovmorgon:)

Idag tog en en välförtjänt sovmorgon:) Det var mycket skönt=)
Jag ska bege mig till duschen, sen ska jag till skolan och göra en OH-bild, sen seminarium:)
Får hoppas att serierna som siz och jag beställde igår kommer hem idag, det hade underlättat lite.
Men egentligen borde jag plugga till omtentan, den borde vara viktigast just nu. Jag ha de flesta papper, och även några böcker, men. Jag orkar inte, inte än. Men till helgen måste jag.

Jag slår iaf på datan när jag vaknade. Och vad får jag se?
Blondinbella, igen, Fan. Eländet är överallt, vart jag än tittar är hon med.
När inte ploppen i Let's dance räckte ska hon vara med på 118100.
Skamligt.

Jag ska bege mig till skolan nu

Pussluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0