Onsdagen.

Jag vaknade av att Tyra Banks skrek på någon brud. Ännu en gång hade jag somnat framför Topmodel. Denna gång inte franför tv:n utan framför datan. Jag hade satt hela min spellista så att jag kunde sova, så blev lite smått-förvirrad när botox-bruden började skrika.
Jag har precis fått hem Rederiet säsong 2, fan så roligt. Det var så länge sedan, så nu ska jag kolla hela kvällen mellan samtalen med sötaste:)

Jag fick alla bilder utav Dina, efter den där Onsdagen som numera borde förträngas. Det är inte klass att dricka Whiskey/Cola klockan 04 på morgonen. Men jag hade fruktansvärt roligt den kvällen. Det var den kvällen jag ringde och väckte S kl 05.00. Gud förbjude den som väcker björnen som sover. Utskällningarna haglade dagen efter=)

Här är vi. Klockan är nog 04.30, jag är brun som fan. =)
Mina ögon knallröda och mycket små=)

Kommentarer
Postat av: S

Ja och du kommer aldrig att få glömma det heller! Man ringer fan inte till folk kl 5 på morgonen som ska upp på skolan kl 8!:P But I love ya, you know it ;)

2009-02-10 @ 19:14:56
URL: http://virgart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0