My night.

Min natt var inte lika glamorös som jag hade hoppats på. Jag insåg när klockan var 02.00 att natten skulle bli lång.
Jag gjorde iaf ett tappert försök att kolla på "The Grudge 3" men kom bara 15 min in i filmen, sen somnade jag.
Vaknade precis upp, druckit min nutrilett och ska snart bege mig till skolan. Idag ska vi ha en slags inspelning, den första och det ska bli gansa roligt. Svårt, men roligt.

Ikväll blir det iaf powerwalk, sen sängen. Jag börjar klockan 09 imorgon så jag måste försöka komma upp.
Helgen blir som sagt lugn för en gångs skull:) Ingen alkohol, och ingen krog:)
Jag ska sova hela helgen, och plugga.

Jag har annars gjort en ny blogg på www.finest.se
Får se om jag skippar denna och fortsätter där=)


Detta kommer jag inte ihåg. Vladde& jag var med resten på tjej-toan.
Alex ser ut som hon är pimpad av tusen fotografer;) haha



En däremot lite mer sliten Micke, vi ska nu säga hejdå till Vladde.

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: jaså inte? varför inte då? :o

2009-02-05 @ 17:16:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0