jävla måndag=)

Jag ser mig förtvivlat om på Ica efter min pesto. Till min förskräckelse är den slut. SLUT. Fan.
Efter att ha frågat sönder en som arbetar där, inser jag att jag är på helt fel hylla och rotar.
Jag lallar omkring bland hyllorna med schampo, tvättmedel och när jag ska ta mitt sköljmedel hör jag någon bakom mig som säger: "Jävla diva, som ska ha det dyraste sköljmedlet."
 Något så oförskämt har jag inte hört på länge.

Jag står nu här hemma och lagar mat, försöker inse varför den där jävla plattan aldrig blir varm. Klart att timern ska stå på off, och jag som är så jävla hungrig. Ikväll hade jag tänkt att somna innan klockan tre som igår natt, och sedan sov ut. Min mage är out of control så jag pallar inte mera snart. Imorgon ska vi öva i gruppen och jag ska ringa min käraste chef för att trolla fram lite cash till böcker. Kanske har hon saknat avdelningens drama queen lite?

Nu ska jag äta, tvätta och bleka mina tänder.


CATFIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0