Jag är mycket trött.

Det var fullt på min spinning, fan säger jag. Men på Fredag har vi bokat iaf. Det ska bli skönt.
Ännu en ursäkt till att vara nykter i helgen, jag kommer helt enkelt att ha för ont i min kropp.
Idag var det skolan, mellan alla anteckningar om socialpsykologi hade jag fullt upp med att svara på sms.
Men föreläsningen var intressant, det var just därför jag gick hem klockan två. Väl hemma hände det saker.

Jag hann precis prata med sötnos innan jobbet, efter det så kollade på Melrose place, vilket var en evighets sen. Det var roligt, efter det kom det topmodel vilket inte var fullt lika roligt så jag somnade. Vaknade precis nu, och jag hänger inte riktigt med. Jag är trött.
Nu längtar jag tills klockan ska bli 22.00:)

Pussluss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt att prata med dig idag sötnos,

puss





2009-02-10 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0