I don't think so.

Det blev en skön sovmorgon men en inte lika skön natt. Jag måste fixa medicinen snart.
Vi har pluggat idag, Sandra, Finnen & jag. Det gick bra, nu är jag iaf äntligen klar med seminariet så kan iaf pusta ut gällande det. Tänkte börja plugga lite inför omtentan imorgon, bara gå igenom en del saker så att det sitter.
Kanske borde börja med anknytningsteori och barns utveckling.

Vi skulle egentligen ha kollar på film ikväll, men hoomiie behövde plugga och vi är nog alla lite trötta så det blir att slappa och ut och vandra en sväng kanske. Jag har ju lovat mig själv att vara nykter nu i 1 månad, så det är svårt att hitta på andra saker. Borde egentligen skriva ut alla sagor och läsa igenom dem, men vi satsar på motion istället:)
Jag gick 45 min powerwalk ikväll, det var uppfriskande. Denna ständiga trötthet försvann.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om idag, inget roligt har hänt, inget tråkigt har hänt.
Imorgon är melodifestivalen, så den ska ses och på dagen ska jag fika:) Eller fika och fika, för mig blir det bara kaffe.
Men det ska bli mysigt faktiskt.

Jag & älskling


Jag försöker göra botox-läppar.


Me love this:)


Nu ska jag duscha.
Pussluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0