Hemgång och plugg.

Jag har varit "ledig" idag och pluggat i stort sett hela dagen, Det har varit skönt, det känns som jag har lärt mig ganska mycket:) Nu ska jag snart packa ihop mina böcker, och bege mig till sängen. Har laddat upp med Patric 1,5 och rederiet.
Så jag hoppas på att jg får sova inatt.
Idag åkte hoomiie hem:( Fan så tråkigt. Det blir långa veckor nu, och lite ensamma. Men snart åker vi till Sthlm, det ska bli nice.:) Då får vi träffa V igen, det var ju ett tag sedan, och man har ingen att säga emot eller tjafsa med=)

Idag fick jag mig sanningens ord under ett par heta 20 min. Det var nämligen så att "The brain" valde att göra ett besök hemma hos mig. Kritiken haglade angående både min personlighet och det mesta som jag gör;) Men det var mysigt, jg trivs nämligen med livet uppe i det blå:) På toppen är det aldrig tråkigt:)


In ya face:)

Imorgon ska jag lägga ut den roligaste bilden på hoommiiiuuue.
Katastrof kallar jag det.:D


Pusslusss

Kommentarer
Postat av: S

haha ja heta minuter var det sannerligen :P

Hehe inte tråkigt på toppen? Ja man kan ju hitta på mkt skoj i ensamheten så...;)

2009-02-16 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0