Det är slut!

Du gängar allt generellt nu, parallellt det gäller allt, eller alltså:
Jag vet att jag sårar dej, och jag häller salt i öppna såren då
Hårt slående tankar ankar ditt liv, som lösdriveri.
En sekund med dej är ett överdrivet slöseri med liv
övergiven, men jag behöver tiden utan ditt jävla prat.
efterbliven, efter tiden ihop är du inte värd mitt hat.
Och nu ringer du mitt på natten och gråter, och det rör mej inte.
Det finns minnen jag knappast förlåter, så jag hör det inte.
Jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken
att min önskan besannas, och andra behandlar dej som oren.

Ogenomtränglig för dina vänliga inviter igen.
Du sliter i den sak vi hade, medans jag skiter i den.
Igen då, jag är inte den rätte, och du har själv sett det, så tyst nu.
Du är så söt när du bara drar åt självaste helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0