Den rätta för Rosing:)

Ikväll ska min älskling börja dejta. Hon har även skaffat sig en jury, en trio. 1 utav dem kommer åka samma båt som jag, fan vad fancy:) Det första avsnittet är Jannike med i, men hon hoppade av eftersom hon ansåg att Linda lurade alla killar, istället kommer Bobby in som en ny jurymedlem. Kan det blir mycket bättre?:)

Jag har iaf börjat med den där förbannade hemtentan, det är inte världens roligaste vill jag påstå.
Men vi fortsätter, får se hur det går:)
Jag borde egentligen börja packa, ussh jag har ingen aning vad jag ska ha på mig. Eller hur mycket jag ska packa ner. Om jag känner mig själv så kommer jag nog att handla en heldel i Sthlm. Jag skulle behöva:





Så jag ska ringa till pappa och be om lite förskott.

Jag är så sugen på att anmäla mig till BigBrother. Hoomiiie tror att jag skulle klara mig ganska bra i huset.
Det skulle vara mycket roligt, frågan är hur kul det är att komma ut ur huset och träffa alla igen:)
Jag har en aning om att mamma inte skulle uppskatta det.

Pussluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0