Fan.

Jag har varit riktigt duktig idag, inte nog med att jag inte betalat hyran så har jag shooooopaaat för ca 1000 kr.
Det tyckte jag att jag förtjänade.
Jag har sådan energi just nu, jag kan inte sova. Jag har tvättat allt, bytt i sängen, städat och diskat.
Jag har packat och har så jävla tråkigt egentligen, tänkte sätta mig och kolla på Lost ett tag, såg att nyaste avsnittet fanns ute. Det är så illa, jag ska vara borta ca 2-3 dagar och jag har packat för en vecka. Ungefär 1 outfit per timme.
Fattar inte varför jag ska hålla på sådär, det är sjukt.

Som sagt så är jag så nervös att jag kommer hålla Sandra vaken hela bussresan, jag kommer sms:a ihjäl stackars Vladde och ringa Hooomie-älsk så fort jag kommer på ngt intressant att berätta, som bara hon måste veta.
Stackars baby, som säkert är lika nervös. Det ska bli kul, det känns som jag är med i "Den rätta för negern" och jag har nu med min kompletta jury:) Och den bästa med=)



Min lärare frågade idag om jag hade Tics i benet.
Sorry boooh, i haven't.

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du INTE tics i benet??!! ;)

2009-02-25 @ 23:44:14
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0