Beautifull day

Idag blev jag väckt. Det är inte ofta det händer, för folk i min omgiving vet att det inte brukar uppskattas.
Men idag var det annorlunda, idag blev jag glad över att bli väckt. Det var like a fucking dream.
Jag somnade med ett leende och vaknade upp med ungefär samma leende:) så bra:)

Jag går iaf upp och förvånad blev jag när jag hittade min sracp-bok från dagis.
Den hemska sanningen går upp för mig att tiden gått så snabbt. Redan då visade jag tecken på att jag kunde bli konstnär. Mina vackra målningar som visade sig framför min ögon var underbara. Jag borde ha sattsat på att bli konstnär. Jag tror verkligen att jag kommer bli det en vacker dag, maybe in my next life.:)

Den andra hemska sanning än så länge idag var att min nya kosytm har kommit. Kavajen passade som handen i en vante och jag blev så glad. Meeeen, när jag skulle pröva mina byxor som jag hade beställt till kom det som ett slag i ansiktet. Eftersom jag var så jävla envis när jag och Siz skulle beställa denna så ville jag ha dom fit, alltså smala.
Iom det, så tar dom x-smal i byxorna. Jag kunde inte knäppa dom, och när jag väl kunde knäppa dom gick gylfen inte att knäppa. Så fy fan vad jag ska motionera nu.:)


Kommentarer
Postat av: S

haha konstnär, Ja kan vissa kända konstnärer rita streck och cirklar å sälja dem för flera hundra tusen så nog kan du också... det enda som är synd är att det är oftast efter deras död de blir kända :P

2009-02-11 @ 14:59:35
URL: http://virgoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0