Avskeda hemköp's-personalen

Jag sitter här hemma, ensam efter en promenad. Jag smäller i mig en nutrilett och kokar 2 ägg.
Minuterna går och jag är så pass desperat att jag vill ha thai. Med en gråtande röst ringer jag till Sandra och frågar om jag ska köpa godis eller om jag ska smälla i mig en massa jävla fett. Svaret blir: Nej fy fan.
Jag prövar med Siz, eftersom är lite mildare i tonen och lite mera förstående. Men där blir svaret ett lika Nej.
Jag förslår att vi går tillsammans till Hemköp som är öppet till kl 20.00.

Vi traskar på och vad fan är det första jag ser? Jordens kö och bara en kassa. Jag tänker; Ok fine, den krymper nog tills jag är klar. Men inte. Inte det minsta alls. I kassan sitter det nämligen en karl, uppstigen från underjorden själv där snabbheten absolut inte fungerar. Jag svettas och det är 10 pers framför mig och bara 1 kassa. Jag blir fruktansvärt irriterad. Tiden går och kön blir inte alls mindre. Efter ett tag är jag framme och människan framför mig förstår inte att jag vill betala både med kort och pengar.
Det är just därför jag i fortsättningen ska handla på Ica. Hade jag inte varit en hårt-arbetande student hade jag drivit en kampanj att måga i personalen borde sparkas därifrån, kanske inte de yngre-trevliga men många andra:)

Inte nog med det, så kommer det fram en telefonförsljare och pratar med Siz, och jag känner bara för att trycka ned min påse med naturgodis i hans hals. Som tur är gick vi hem.

Nu är jag så trött.

Pussluss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uppstigen från underjorden själv, fy fan Micke...håller på att skratta ihjäl mig!!! :P

2009-02-05 @ 20:11:49
Postat av: Siz

Haha no fucking comments om karl i kassan. OMG säger ja bara. Vi kanske faktiskt ska be honom att fråga efter leg på salladshuvudet next time??

Hehe de kanske va tur för honom dårå att inte naturgodispåsen inte va allt för expanderad-smockad ;) O såg du min diss mot honom? Aaa den karln kan inte ha haft de för easy, men who cares? :P

2009-02-05 @ 20:13:58
Postat av: Vladde

hehe du är rolig micke

2009-02-05 @ 20:37:27
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0