Arja Saijonmaa är aldrig fel.!

Det var nog en utav den värsta delfinalen jag sett. Hälften av alla låtar kommer jag inte ens ihåg.
Inte ens de som vann var ok, Emilia var lite ok även Alc, Caroline var värdelös. Låten var otroligt tråkig. Men iofs så är hon ganska söt och texten var helt ok.
Men det är väl det som är bra, att den sticker ut. Men att skicka ned henne. Nu håller jag på Måns:)

Det vore skillnad om min älskling skulle tävla, då skulle hon slå ut er alla


Vi var hemma hos J igår, det var otroligt roligt att vara där. Men tomt utan Vladde.
Detta har varit min 3: de nyktra helg sedan i somras, och det kändes skön att inte vara bakis:)
Idag ska jag tvätta, och fixa lite:) Det snöar, har gjort i 2 dagar. Det är nästan en halvmeter ute nu.
Hemskt. Det kommer fan aldrig bli vår. Jag ska skärpa mig nu och verkligen ut och gå.
Imorgon blir det spinning, så roligt:)

Jag kunde inte alls sova inatt, så imorgon måste jag gå till läkaren.
Inatt ringde en påverkad Lil'kim och spelade " Dr Bombay" på högsta volym.
Det var lite mysigt att hon tänkte på mig när hon inte är här.


Pusslusss

Kommentarer
Postat av: Alexandra N

Haha, vi var på dansgolvet och de spelade cotton eye joe och calcutta ;) klart jag tänker på dig då!

2009-02-10 @ 17:19:20
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0