Under ytan

Dagen idag borjade med att solen sken! De andra ville ga en langpromenad pa stranden, men jag kande att efter gardagens utgang klarar varken min mage eller huvud det sa jag har legat vid poolen och druckit billig sprit och lekt med alla ryssar. Vi hade riktigt trevligt ett tag men tyvarr pallade jag inte deras tempo angaende olen!

De flesta sager att man inte kan missa alla strander i Goa. Jag hatar egentligen strander, javla sand och vattendjur. Men gardagen var annorlunda, pa natterna. Hela strandera fylls av festande manniskor i alla aldrar och hela stranden forvandlas till ett neonfargande disko! Vi har hittat en laserpenna som racker upp till 1000 meter, sa fruktansvart roligt! Det finns sa roliga saker som de saljer och jag vet inte om det ar for spriten, varmen eller sallskapet men jag ar sa lycklig. Hela himlen pa stranden under natterna ar fulla av blaa bollar och sanden ar fulla av grona rander, helt underbart!


Ikvall ska vi handla lite klader och pa forfest hos nagon kille som vi traffat!

Pusssslussssss
saknar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0