Kampen!

Dagens basta: Forutom att jag nominer mig sjalv har sa vadret! Tack sol och 30 grader!
Dagens ackel: Att tvatta ackelklader for hand! Jag saknar mitt lyx-skojlmedel
Dagens saknad: Egentligen alla mina vanner! Och min katt som verkar ha glomt bort mig.
Dagens kop: Julklappar till vissa!
Manadens planer: Fest med Lotta, nyar med Sanna och juldagen med Tessan. Utgang med P, planera kryssningar med X, lyxmassage, julbord och inte langre vara singel!

Idag borjar kampen, spindlarna forokar sig som helvetet vaxer och det gor aven odlorna. Iofs sa har de forsvunnit fran toa men spindlarna har nu byggt bo istallet! Det kommer att bli krig i och med att min mages innehall ar som vatten sa maste jag nastan bo inne pa toan. Jag har forsokt att prata med spindlarna sa det ska bli som en terapi, det gar de forsta sekunderna bra men min rost stegras for varje andetag och till slut blir det skrik!

Jag har pluggat och snart ar jag klar med mitt arbete, de andra ska pa yoga ikvall och jag kom plotsligt pa att jag tyvarr inte kan delta. Jag har ont i magen, eller vad det i armen?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0