Julsms nr 2

Fick denna shit idag:
Hej hej, hoppas detta var rätt nr, fick det av *******, hur mår du? Hihi kom du ihåg allt bus vi gjorde när vi var unga? Satt och tnkte på det idag, det var roliga tider, jag saknar er. God jul, kram *****


Jo tyvärr kom jag på allt "bus" vi gjorde tillsammans. Jag umgicks inte med dig alls för det var det minsta roligt hjärtat, utan jag umgicks med dig för att din pappa hade HB och du kunde fixa sjyssta knull. Så nej, jag saknar inte det ett minsta, tanken på dig har inte överhuvudtaget funnits, inte förens nu, 8 år försent!
Och svaret på frågan du alltid har undrat och inte vågat fråga: Jaaaa, jag knullade din pojkvän i lekparken, jag tror det var i slutet av maj!
God jul!


och jaa, åt helvete med dig som gav nummret!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Hahahahahaha

2009-12-29 @ 19:45:22
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0