Julbord!

Idag är jag genast på bättre humör! Vi ska idag äta julbord så de underbara kg som jag faktiskt svettats bort kommer åter att komma tillbaka. Jag som just har kommit i min nya skjorta i x-small som jag undanstoppat.
Tur är så har jag kolera så jag antar att all julmat kommer ut igen, i vilket fall.

Under resans gång har alla varit flitiga att läsa ett x antal böcker, medans jag själv inte hade engeri eller lust att ens öppna en jävla bok. Men när jag väl kommer hem så har mamma fyllt hela min bokhylla med nya böcker.
Som tur är har hon rensat det gamla, hyllan bestod av:
(*)x-antal gamla porrtidningar
(*)2 skivor med E-type, Aqua, Spice Girls och Westlife
(*) Tavlor gjorda från 6 års ålder, på den tiden jag fortfarande trodde att jag skulle bli konstnär
(*)Torkade fimpar och hemmagjorda cigg
(*)Vodka
(*)Gin
(*)och även en skvätt HB.

Tack mamma! Jag vet så klart att hon har en liten baktanke med allt detta. hon är väl medveten om att jag har supit bort en del hjärnceller i Goa så hon vill se till att jag återtar dessa celler. Men även för att hon såg hur ledsen jag var när jag kom hem.
Dramat med min lillasyster står still, detta kanske iofs beror på att jag sovit i 2 dagar.


Årets förfrågan: Ullared-gayporr-Mattiaz. Jag undrar när och varför ingen stoppar honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0