Jul-sms!

Hej Mikael! Vi ska fira jul, HELA familjen, god jul, kramar *****!

haha, detta sms var ifrån mitt ex, på den tiden jag intalade mig själv att jag var straight. Det roliga är med folk som bara skickar sms på julen, aldrig annars. Då känns det nästan som det kvittar, för jag orkar ändå inte svara, enbart för jag shiter i hur eran jul har varit! I detta fall var det mitt ex som skickade, och poängterade att HELA hennes familj ska fira, då även hennes bror som jag knullade då vi var tillsammans, eller egentligen under tre år, iaf i tanken! Det var enda sättet jag kunde bli något upphetsad, det funkade tyvärr inte annars, bara tanken med din kropp under min gumman fick mig att vilja kräkas!
Puss på dig iaf gullet och god jul, häsla familjen!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0