In heaven!

Jag befinner mig i Goa, pa ett hotell dar de ryska kvinnorna lever flott. Som de flesta sager bade ser de ut och framhaver sig sjalva som luder, under allt smink de plackat pa sig. De lever pa de ryska/arabiska hariga mannen som ger dem precis vad de vill ha. Jag njuter av denna lyx dar en ol kostar ca 2 kr och en vodkaredbull ca 13 kr.

Som bekant for vissa sa akte vi tag hit, vissa sager att det ar en sak som bara maste upplevas.
Taget bestod av 262762 manniskor, halften av dem var tiggare, de flesta luktade gammal kuk och enbart 3 stycken av alla var trevliga, darav en kvinna som bade var blind och dov. Jag kande att jag verkligen kunde kommunicera med henne. Inte nog med det sag jag 3 kackerlack, och 4 rattor. Jag tog mitt lilla indiska piller och somnade inom loppet av 5 min!

Nu vantar vodkaredbull med Saga och Mikaela!

Pusslussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0