I'm in the heat!

Dagens saknad: Naring!
Dagens kop: De billigaste ciggen som finns, kanske kan kosta pa mig en flaska vatten!
Dagens inte: Somn, god mat och aktiva lekar eller studiebesok!
Dagens varfor?: Varfor kan jag aldrig hushalla med pengarna? Varfor har jag insett med bara 6 dagar till semester att det kommer att krylla av djur i Goa?
Dagens javel: Jag forbannar den javel som uppfann apelsiner eller vindruvor med karnor i!
Dagens-langtar-som-fan-till: Xandras och min kryssning, komma hem till P!

Jag behover sememster nu! Jag ar trott pa alla stuidebesok, alla skumma saker som hander, pengar som forsvinner och gar till andra verksamheter, alla fragetecken, och den lustiga kanslan av att det ar ngt som inte stammer har. Idag ska jag ata lunch ute med en nyfunnen van, och efter det ska jag aka hem och plugga hela dagen. Jag pratade med mamma igaroch hon har planerat in ett julbord den 22 december pa nagot hotell.
Pa fredag ska jag till en skonhetssalong och gora mig fin, det finns en rolig gaykille dar som helt fuckat ur och piercat sig overallt, det kommer att bli ett spannade mote!

I djurens varld sa star det ganska stilla just nu. Igar sag jag en odla som har muterat! Istallet for att vara liten och smal med forbannat acklig svans, sa var den betydligt storre och tjock.
Det lilla acklet(Rattan) har inte synts till inatt men jag horde honom imorse nar jag skulle pa toa.
Pa min lilla semester har jag planerat fojlande:
Krokodilsaffari
Tivoli
Alkohol
Strand
Bad
+33 graders sol!


Puss !


Kommentarer
Postat av: *madde*

baby jag hoppas alla otäcka odjur försvinner för dig snart...

du får komma hem men utan dem i bagaget va ;)

snöade här idag, önskar jag hade din värme här i norrland istället..

duktig du e som orkar också :)

pösss! <3

2009-12-01 @ 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0