Forvirrad!

Jag vaknar till av ett en javla unge skriker i korridoren. Hade jag hft kraft hade jag slangt till ungen rakt i vaggen.
Jag sliter upp dorren och mots av de storsta bruna ogon jag nagonsin har sett. En liten sak pa knappt 2 ar stirrar pa mig med darrande lappar och en liten nalle i handen, fan tanker jag, du ar sa javla sot att jag inte kan vara arg langre.  Han blev radd av att jag slog upp dorren. Det daliga samvetet skriker i min kropp och jag forsoker mig pa ett leende sa han ska sluta se sa javla ledsen ut och fa mig att kanna mig som shit men istallet sa vander sig den lille om och springer darifran. Vilken morgon!

Har jag packat allt? Har jag ens fotat allt som jag borde? Vad hande med alla julklappar och vad fan haller jag egentligen pa med?

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0