Dear god!

Jag lever i en dimma! En dimma utav vodka, stress, Pizza Hut och manniskor!
Vi har varit pa safari, det skulle ha varit min drom, jag alskar djupa skogar som ger intryck av Jurassic Park. Kanslan av att helt plotsligt det kan komma ut en javla rex och bita mig ar underbart!
Med min vanliga tur sa gick ju det at helvete. Sjalva safarin skulle ta 3 timmar att ga och efter 25 min i lera, vatten, djup djungel och blodiglar bestammer sig mina skor for att ga sonder. Detta tyckte vissa var roligt medans jag och Tina forsokte att laga dem. At helvete med den safarin!
Kvallen blev inte battre genom att jag sop mig totalt redlos och spydde hela natten pa trappan!
Mera detaljer och skvaller kommer saklart senare!

Irritationen ar pa topp har nere men annars lever livet ganska okej.
Jag kan antligen meddela att jag har blivit kompis med tre odlor, jag har t o m gett dem namn. Nu vet jag inte om det ar for att jag ar full, javligt ensam eller att jag langtar hem, hur som helst ar det forbannat javligt roligt!
I varat lilla rum har vi aven en liten kackerlacka som jag annu inte vill namnge!

Puss saknar er massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0