Dagen innan!

Jag förundras över människor. När jag tex ber ett ragg om att han ska skicka sms om han har tid så lovar människan att göra det. Sen kan det gå kanske två dagar utan att man hör ett ord, och när man väl ringer upp svarar han att oh neeeej då, inte har han glömt bort mig, inte alls utan han har bara varit jätteupptagen!
Visst kan jag förstå det, nu när det är jul men va fan. Jag blir upprörd och nästan lite arg att jag inte kan ha så jävla mycket att göra under dagarna att jag inte har tid att skicka sms, jag vill med bara en mycket upptagen man!

Idag har jag sovit hela dagen i stort sett! Jag kanske har läst lite i snabba cash som jag läser för 3:de gången. Jag vill fortfarande att själva historien ska ändras en aning men inte fan blir det så. Jag gråter fortfarande på samma ställe, blir äcklad på samma och förbannad på samma ställe! Nog en utav de lätt bästa böcker!

Nu när man äntligen har blivit tillgänglig igen så är det kul att höra allt skvaller. De flesta som känner mig vet att kärleken kommer och går från dag till dag men ibland fastnar det vissa lite längre. När man har varit tillsammans eller väldigt nära på med någon men när det senare gick åt helvete, är det förbannat roligt med skvaller. Det som är ännu roligare är jag och mina ex fortfarande har gemensamma vänner, i vissa fall vet inte ens mina ex om att jag är vän med deras vänner. Så nu har jag koll på allt igen, och ska jag vara ärlig så njuter jag till fullt, spec nu när det går åt helvete för vissa! Flytten som skulle göra så gott, du skulle bli så lycklig och så känd. Haha.!

Jag måste även välkomna ett nytt tillskott i familjen. Sune! Han är vit, så klart!
Han är ganska söt! Han älskar mig! Jag har äntligen hittat någon som orkar lyssna när jag pratar!
Han satt hela middagen och lyssnade och höll med, när både mamma och pappa suckade lätt!

Pussssd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0