Tråkjävlatisdag!

Jag har inte orkat göra det minsta idag. Mellan Topmodel och Våra bästa år har jag sovit som en galning.
Pappa fyller även år idag, grattis.!

Det som återstår under kvällen är inte så mycket. Jag ska sätta mig och kolla på Rachel lite för att se vad som hänt i modevärlden, efter det blir det nog att lägga sig tidigt.
Jag är så jävla rastlös, och då vet ju alla vad som händer då. Jag shoopar loss på nätet, för tillfället är jag ute efter en snygg kavaj till skolstarten. Det går inte alls framåt, så jag chansar på att kanske åka till Vinåker någon dag.
Jag ska iaf ringa Lotta för att få lite tröst, och kanske A, om han nu hade tänkt att gå upp!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0