The SIMS!

För ett antal år sedan när jag var yngre var det populärt att spela The Sims. Detta tyckte även jag om, som halva Sveriges befolkning. Tyvärr uppskattade inte mamma det, eftersom jag satt framför datan i en hel sommar. Jag blev så in i helvete beroende. Till slut orkade jag inte med alla deras jävla toalettbesök och deras omättliga aptit för mat, eller för sex så jag råkade "glömma" att ge dem mat på 2 dagar. Men det var förbannat dumt, eftersom att de dog. 3 barn dog och mamman brann inne. Det var så hemskt, och det sjuka är att jag verkligen blev ledsen. Jag var halvt förstörd när jag skulle börja skolan igen! Min psykolog gjorde så klart sin egen tolkning på saken och tillsammans kom vi fram till att jag skulle undvika saker som kunde göra mig beroende, vilket inte alls har gått något vidare! Hur som helst så efter det lovade jag mig själv att inte spela om det.

7 år gick och igår när jag skulle hämta en film ur syrrans låda fick jag se det. !
Jag fick se det mest vackra ligga undangömt i längst in. Där fanns The Sims2, och jag kände att suget kom tillbaka. På en jävla sekund rev jag ut skivan och återigen var jag fast i Sims-världen. Men denna gång tänker jag inte vara snäll.
Mitt hus är fullt av homosexuella kvinnor och män som alla knullar med alla, slänger mat hur som helst och 6/7 jobbar inom modevärlden. Jag sparar inte på ett öre utan de får lyxsaker och just nu bjuder jag in alla grannar till en stor sexorgie.Jag kan styra allt, och jag fullkomligt älskar detta.


--

Jag tycker faktiskt att de ska göra ett Topmodel Sims. Jag hade betalat en stor förmögenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0