Tandläkaren!

Dagen som jag fruktat i 2 månader var här. Jag försökte på alla sätt med mamma för att slippa. Jag hade ont i benet, magen, foten, feber och helt plötsligt förlamad. Till slut gav mamma upp och skrek:
Om du inte går till den där jävla tandläkaren så får du inga pengar av mig på 6 månader.
Med andra ord fick jag gå dit. Efter att han gett mig sitt jävla välkomnande så började han med att informera mig om att idag orkade han inte med en övertalning på 25 min, för att jag ens ska öppna munnen. Det gick till en början smidigt med att ta alla kort och sådant, tills den där förbannade tandstenen skulle bort.
Min käke låste sig och min tunga motade bort hans händer och alla jordens redskap han hade i min mun. Till slut gav han upp och sa: Vill du ha tandlosning om 4 år och se ut som en uteliggare?
Gråtfärdig gav jag med mig, sen var han snäll och gav mig 300 kr rabatt!

Jag åkte därefter hem och tröstade mig med att det var Topmodel 3 på tv, där min älskling senare blev vinnaren.
Efter det lagade jag mat och kvällen spenderade jag framför Miss Marple, min enda tröst!
Nu väntar jag på att A ska komma hem, så jag får lite uppskattning och uppmärksamhet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0