Rädslan!

Som litet barn var jag rädd för många saker.
Jag var rädd för tjocka flickor på rosa cyklar, de flesta djur förutom hund och katt, och jag var rädd redan då för tystnaden. Mamma var tvungen att sjunga tills jag somnade, vilket hon inte var så glad över eller så lyssnade jag på band eller tittade på tv.
Detta finns även kvar i numera vuxen ålder. Jag hatar djur! Det är fan det värsta som finns, speciellt alla de sjur som flyger eller hoppar. Jag tror att jordens alla småkryp är samlade på min trappa, och just därför kan jag inte röka. Tyvärr får jag inte röka inomhus så jag har funderat ut en lösning.!

KILL IT! Jag har köpt en hel flaska med KILL IT, och jag måste nästan säga att jag älskar den personen som uppfunnit detta medel. Man dödar allt, allt som finns i ens närhet, från flugor till förbannade nattfjärilar. Jag kan äntligen få röka mina nattcigg utan att behöva skrika och gråta. Jag har redan nu sprejat hela huset fullt med medlet och nu räknar jag med att äntligen få se topmodel i fred, utan att behöva täcka över alla godsaker jag äter till med folie! Jag är så jävla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0