No Silence!

Solen har strålat hela dagen, själv har jag legat i sängen och lyssnat på " Godnatt mister Tom".
Det står att den ska vara ifrån sju år, men jag tycker nästan att den borde vara ifrån 15 år.
Inte nog med att hans mamma spärrar in honom med en död bebis, och slår halvt ihjäl honom, så blir hans bästa kompis ihjälbombad! Hemsk historia, men den slutade ju bra iaf!

Jag ska lyssna på Lisa Marklund nu,de säger att den är bra:) jag är helt såld på ljudböcker, det är underbart att ligga och fantisera ihop bilder, samtidigt som boken läses upp! Det är skönt att somna till.!
Imorgon ska jag och mamma packa, tvätta det sista och nu väntar badet och sängen!







Kommentarer
Postat av: Sofia

No mr. Right än för min del. Har du träffat honom än då?

2009-08-23 @ 22:05:23
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet precis hur det är, har samma situation som du ;) Jadu, jag börjar med dagens middagstips på måndag igen, så vi får se när fisken dyker upp :)

2009-08-25 @ 14:11:37
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0