Jaha.

Ibland blir jag trött på mig själv. Ofta när jag ser mig i spegeln är jag sjukt nöjd.
Idag är jag inte alls nöjd, inte det jävla minsta.!
Jag är urless på att jobba, jag är minst lika trött på att vara hemma och glo, jag är trött på att behöva vända på alla kronor, och desutom trött på hela gayvärlden.
Varför är det bara jag som träffar idioter, när det finns såå många som inte ens förtjänar att ha någon?
Fan!

Ikväll ska jag titta på Stolthet och fördom. Den ska vara bra säger de, om man är lite olycklig.
Jag sitter och depplyssnar lite på The Pretenders, som är på en skiva jag har lånat av S. Den skivan är fin:)
Jag saknar hennes jävla chicken makala eller vad den heter, jag tror att hon gör jordens godaste sådan.

Jag pratar med A på msn. Idag har det inte varit en bra dag, inte ens för oss. Saker och ting är som vanligt jävligt komplicerade. Hur jävla trött blir man inte på när kärleken är komplicerad?
Alla jag träffar är sådana. Den ena kunde inte vara trogen, den andra drog till helvetes Finland.
Men hur som helst så är A inte heller på vidare humör för någon kärlek. Iaf inte idag. Han säger att han har en dålig dag, och att det inte är mitt fel. Så jävla bra.

Dejten är iaf spikad nu, det ska bli intressant att se. Imorgon ska jag till tandläkaren och förbereda inför min operation.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0