I close my eyes!

A kom hem nyss. Det ger mig både glädje och en aning förvirring. Jag hoppas att det slutar bra, för en gångs skull.
Måste erkänna att jag har saknat honom lite.

Jobbet går för tillfället inget vidare. Man blir anmäld och beskyld för de mesta patetiska saker, av en människa som är så jävla lat att hon inte ens kan tänka sig att plocka ur en diskmaskin. Jag tycker det är sorgligt när man ser hur enhetens demensvård utvecklar sig sakta men säkert till det sämre för hälften av de boende.
Så just nu är jag urless på det mesta med jobbet, allt ifrån att dagpersonalen inte kan tömma papperskorgar till alla golvlarm.

Lina har lovat att hon ska klippa mig när jag kommer tillbaka. Jag har planerat att jag ska dricka rosevin på hennes balkong, och jag hade tänkt att lura av min sötaste lite billiga priser på en mini-plattång!
Synd att hon inte är bög, eller t o m transa för då kunde mina andra tjänster kommer bra till hands, så jävla 2 bad.
Här kommer lite bilder iaf!

1:

2:


3:


4:


5:


6:


7:


1:
Med min chockladmask
2: V, Lotta och jag!
3: Lipglos är ett måste, även vinpåsen
4: Jag, Elinor, Moa och Andy
5: Jag och någon "icke-bög!
6: På denna bild tror jag Lotta bad mig se kåt och känd ut
7: Traniie och jag

Nu ska jag gå till min granne, jag får se upp så jag inte bli mördad och bränd på vägen dit med tanke på kommentaren.
Tur att jag har kvar IP-nr och ett jävligt bra ex som kan spåra upp det! Oh God!


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh helt underbara bilder, my darling :DD fashionable

2009-08-11 @ 03:42:37
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0