Halo!

Jag har blivit helt såld på Beyonce-Halo, både den lugna och remixen. Jag tycker att det är en bra låt när man är nere, och när man är på partylåt! Efter att ha levt på b.l mammas mat, och även farmors så har det resulterat i att jag har gått upp 5 kg i vikt. Detta fixade jag genast till genom att köpa ett nytt bantningspiller som sägs vara det bästa.
Det kostade nästan 600 kr så det ska fan vara bra. Therese piller var ju inte så bra sa hon, eftersom jag först tänkte köpa dem. Nu hoppas jag på att detta kommer gå bra.

Nu lagom till hösten är ju shooping ett måste, idag köpte jag dessa:
+

Jag tycker att det är underbart fint! Jag antar att det blir ganska mycket mer shooping när jag är tillbaka i norr.
För tillfället är jag inte ett dugg trött, utan jag försöker planera hur jag ska få in allt som ska göras.
Bio med M, packa, dejt och utelivet med T.!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

lyssnar på halo! :)

2009-08-20 @ 19:26:36
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0