Dirty!

Idag blev det nästan inget gjort. Jag har spelat Sims och emellan det hann jag se på Topmodel och Proj.Run.
Inte ens värt att nämna hur tråkig och ointressant min dag har varit.
Tv:n är det något fel på, så den kan jag tyvärr inte alls använda ikväll.

Det roligaste jag såg när jag vaknade upp ur mina drömmar var att Mr A nu har börjat med smutskastning via nätet.
Detta genom att tillängna mig en halv QX's presentation. Det är blandat med hat vs besvikelse.
Det roligaste ur detta är att han tror att han verkligen har något på mig, som kan skada mig. Jag finner det intressant.
Det var tur baby att vi inte spelade in den där porrfilmen du föreslog, då med alla Kama Sutra ställningar som du sa att du föredrog. Men jag antar att du blev sur när jag inte vill pissa på dig eller det förslaget att jag skulle binda dig utomhus och sedan suga av dig, jag är inte riktigt så dirty!
Men det kanske var synd,det där med filmen,då kunde du ha lagt ut den på nätet, så jag hade blivit känd!


Honey, i don't do that!


Nu ska jag äta lite mat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0