Varför?

Gårdagen var uppskattad, jag har haft min första ute-fylla. Haha det låter som om jag var 14 år, men det var så skönt:)
17 grader ute, vid stranden, musik, massa folk och vodka-redbull:) Som vanligt lovade jag att det skulle bli lugnt men inte det. Efter ett x-antal jääger och cola/caramell shoot, snodda drinkar och cider så blev det vingligt hem.
Jag somnade kl 07.00 av många anledningar, tack iaf för stödet. Ni vet vilka ni är!

Tyvärr var det inte lyckat att gå ut igår, för idag hade vi påskmiddag hemma hos farmor. Pappa väckte mig 11.54 och skrek att vi skulle åka. Det gick inte, dom fick åka utan mig. Istället ramlade jag ur sängen och försöka ringa baby för lite tröst, men inte det heller. Han föredrog att sova. Så jag ringde pappa och de fick komma tillbaka och hämta mig.
Min syster insåg ganska fort att jag inte var nykter, volket både syntes och kändes lång väg. 
Denna kommentar fick jag:
"Fy fan, jag har fått min första fylla bubben, man behöver bara sitta brevid dig så funkar det, men du luktar iaf Calivn Klein med."
Detta uppskattade inte min släkt och speciellt inte mamma, hennes ögon lyste av ilska, denna gång till min syster som är som mig, och pratar högt och tydligt. Det roligaste var när vi prata sex i köket, jag berättade vad man kan göra och inte göra, vilka killar hon skulle akta sig för och att om hon någonsin prövar droger, dödar jag henne.
Orden kuk, knulla, fitta, sperma kom upp ett antal gånger, tyvärr är farmors hus lyhört så det blev en lång pinsam tystnad när vi kom tillbaka. Jag och min syster beslöt oss för att inte alls bry oss om detta, så vi pratade om gårdagen istället. Det är så skönt när vi båda två kan säga OMG, whaaatevaaa, och ingen annan bryr sig.
Efter de så åt jag och sedan somnade jag till 3 min vid bordet, tills pappa harklade sig så högt att jag skrek till. Pinsam tystnad blev det efter detta, så jag tog luft. Luften var skön och det var spyan med, som tyvärr hamnade på alla farmors krokusar och andra vita shitblommor. Men med hjälp av en vattentunna och lite jord försvann det plötsligt. Jag gick sedan hem.

Det blev inte som jag hade tänkt mig, vi går omkring här hemma och ingen av oss säger något.
Vi pratar helt enkelt inte med varandra. Det är så sorgligt, från att ha kunnat prata om allt, till inget.

Men jag är glad iaf, relativt. Min älskling är hemma i Sverige, solen skiner och kvällen kommer bli rolig.
Pussluss

Kommentarer
Postat av: Anonym

allvarligt!??

du bör fundera över dina alkoholvanor....

2009-04-21 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0