Vååår:D

Ey, jag är inte trött längre. De ringde nu och sa att mötet så klart var uppskjutet så jag förstår inte riktigt varför jag gick upp. Idag är det en såndär mysig dag ute, det är inte speciellt varmt utan det regnar. Jag älskar detta vår-regn för det får mig alltid att längta hem lite extra.
Jag står mellan att åka hem över påsk eller att stanna kvar här. Om jag åker hem så kommer jag inte att plugga ett dugg, utan bara åka runt för att hälsa på alla. Det som är bra med att åka hem det skulle vara att få mammas mat, det skulle vara underbart i tider som dessa.
Men det skulle vara skönt att vara kvar här uppe med, för då kan jag plugga hela tiden, men hur kul är det att sitta ensam på påsk?

Föresten fick jag tips genom Elins blogg att Talang börjar ikväll:) Det är tur att hon håller reda på sånt.
Jag läste även att hon inte hunnit inskaffa sig ett par Dolce glasögon, skamligt tycker jag detta är.
Jag tänkte hur som helst på att våren är här, så här firar jag våren med att inhandla:

Självklart nya Lacoste-skor


Dolce& Gabbana sunglassssses:)


Rosevin:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut :) fler än en tycker jag :) och så fort CSN tillåter ska jag klä mig i ett par celebra glajor!

2009-04-03 @ 14:45:45
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0