The day

Jag har mer eller mindre legat i sängen sedan jag kom hit. Jag borde skärpa mig och gå upp.
Men precis när jag ska ta mig upp, frågar jag mig själv varför? Jag har ingen lust.
Det är så jävla tomt.
Tacksam för alla som lyssnat och förstått:)

Sandra är shitsur. Över sin dammsugare, vilket underhåller mig. Sladden är för kort och hela shiten verkar åt helvete.
Det är komiskt att tänka, med hennes tålamod:) Haha:) <3
Igår var jag och fikade i nästan 3 timmar, det var så skönt att bara sitta och prata om allt. Tyvärr var vårat deltagande på UH inte lika roande för alla. De flesta som känner mig vet att jag knappast är tyst eller lågmäld när det gäller det mest, stackars männisorna omkring. Vi diskuterade: Rödvin, fyllor, analsex, oralsex, efterfester och stora vinflaskor.
Allt detta med en högröst, vilket fick de flesta att sitta knäpptysta. Det var underhållning:)

Jag ska plugga lite idag, försöka iaf. Sen stan.

Pussluss

Kommentarer
Postat av: elin

Ja det flesta som hänger på UH är ju djupt kristna :p

2009-04-17 @ 11:14:20
Postat av: Alexandra Nilsson

Jag tänker på:

-analsex

-christer pettersson



Hahahah! ;)

2009-04-17 @ 17:14:49
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0