Spanien, del1

Jag var i Spanien, och det var på den tiden då jag fortfarande smygrökte. Jag längtade hem som fan, kommer inte ihåg varför och mamma och pappa ville därför se lite av landet, alltså Spanien. Själv var jag måttligt road över detta eftersom jag hatar allt som har med landet att göra. Jag tog därför laxeringsmedel på natten innan och låtsades att jag var sjuk. Dumma som de ibland kan vara fattade det aldrig ngt, utan så fort det lämnade hotellet så tog jag mig ett bloss men prövade även pappas öl. Det var på den tiden då jag inte hade lärt mig att öl inte alls fungerar för mig.

På hotellet sommarjobbade en kille vid namn Amigo, som jag stod och smygrökte med vid varje tillfälle jag fick, minst 13 gånger per dag träffades vi i smyg och rökte. Jag kunde inget spanska, han inget svenska förutom de få dirty meningar jag lärde honom. Men engelskan flöt på som fan. Vi hade iaf bestämt träff den kvällen, och vi begav oss mot spritbutiken. Han lovade mig dyrt och heligt att visa hur kul man kunde ha i Spanien, så jag tackade inte nej. Vi köpte varsin 70's vodka och även några alkoläsk. Själva festen han skulle visa mig var iaf långt som fan uppe på ett berg, och man skulle då gå igenom ett litet skogsparti, litet var det i nyktert tillstånd. Denna förbannade skog skulle jag bittert ångra hela morgonen att vi gick igenom.
Amigo, den idioten hade lovat att vara hundvakt så med sig hade han förutom vodkan och mig en stor jävla hund som såg så arg och, och speciellt var han arg på mig för jag förbarmade mig över det där djuret. Som tur var fick han gå i koppel och jag slapp att hålla honom.

Festen var på berget och full som ett helvete var jag, tyvärr var det en gammal indianplats så polisen kom ca 03.00 på natten och då var jag inte i tillstånd att gå, tyvärr var varken Amigo eller hundkräket det heller. Men vi gick iaf, nerför berget kom vi i en snabb hastighet som kan liknas när jag kör bil. Skrapade upp hela benen och armarna och hunden glad som aldrig innan. Sen kom det, det rena helvetet. Skogen. Vi var så fulla, att vi till en början inte hittade stigen. Vilse med en fucking hund och en som bara pratar spanska eftersom han på fyllan glömde bort engelska. Tårarna var nära. Vi gick och gick, vi höll i varandra jag och Amigo för annars hade vi legat på varsin sida av ett träd.
Tyvärr ville hunden gärna vara med, eftersom han numera såg helvetes-kaniner överallt och drog mer än gärna åt alla möjliga håll. Detta gjorde inte saken bättre eftersom att när han drog, ramlade jag, efter det Amigo. Detta var en mycket komisk situation och jag hade det jävligt roligt i skogen.

Jag kommer ihåg att jag såg skylten till vårat hotell, problemet var att det var en trappa och minns jag inte fel så var det 178 steg upp för den trappjäveln. Jag lovade mig själv att jag inte inte festa mer, och aldrig mera vodka. Hur som helst så kom vi till slut hem. Jag kommer inte alls ihåg vad som hände sedan, jag vaknar upp på toaletten, och Amigo ligger i soffan. Morgonen gick åt till att städa vårat rum, och försöka på bästa möjliga sätt att tvätta mina sår på benen. Efter det lyxade jag till med rooomservice, och sedan efter det låg jag vid poolen hela dagen, medans Amigo gick hem för att planera kvällens bravader.
Det blev draaama nr1, i och med det del nr 2:)


Älskade hotell:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer något spännande hända på rosevin? :b

2009-04-03 @ 12:26:04
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0