sleeepiie

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag. Om det är miljöombytet eller det faktum att jag är så lycklig som gör denna glädje. Jag tror att miljöombytet och distansen till allt gör mig gott:) Jag ska börja åka hem oftare:)
Sen är det bara typ 3 dagar kvar nu, och jag har längtat i över en månad:) <3

Föresten vann jag kriget igår, med ett gamalt kort jag fortfarande kör på. Det kortet heter:
Mamma-tyck-synd-om-din-älsklings-son. Det funkade och mamma la över all sympati på mig och inte till syrran. Eftersom jag är en upptagen man i min karriär till socionom så hinner jag aldrig sitta vid datan uppe i norr, vilket resulterar i att jag mer än gärna vill vara på datan nu. Syrran visste direkt att jag ljög men mammas ord är allas lag:)
Sorrry boh, även fast jag är äldre, ser det ut som vi kör den vanliga stilen, att du dansar efter min pipa. Get it?

Godnatt:)
Pussluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0