Onsdag lala:)

Idag har jag berättat the big secret för en rad av mina vänner där hemma. Det kändes skönt, och är glad att de förstod.
Läkaren ringde idag, och jag ska in för provtagning i veckan. All ångest som varit kommer då att släppa, och jag fokusera på annat. Jag är idag hemma ifrån skolan, har haft fett ont i min mage. Men vem klagar?
Solen skiner, så jag ska ta på mig mina D&G sunglasssses och ta en walk, kanske magkat släpper lite:)

Dieten fungerar inte alls, jag är hungrig som en jävla gris hela tiden. Tur att jag inte är ensam om den.
Mamma frågade mig; Är du så jävla dum att du inte ser en koppling mellan diet och magkatarr?
Hon lugnade sig snabbt när hon fick ett snyftande svar: Mhm kanske:(
Daamn jag önskar att jag hade mina tjut-droppar. Måste inskaffas innan jag åker hem. Dom fungerar alltid.
Man köper dessa på apoteket, de innehåller mint. Man placerar 1-2 droppar under ögonen och det gör så ont att det ser ut som man tjuter. Tårarna rinner och draaama som jag är så får man låtsas se ledsen ut.
På det sättet får man oftast det man vill, och spec pappa som var så svag att se mig ledsen:)
Stackars:)

9 dagar kvar. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta mer om ingreppet du skall göra :P Man blir ju som nyfiken.. Bra blogg föressten, du verkar va en kul kille :D !!

2009-04-01 @ 17:20:53
Postat av: Anonym

Självklart Micke, tycker jättesynd om dig :) Som gett dig in i denna otroligt o-goda diet! Vad ska du äta på söndag? :D

2009-04-01 @ 18:43:16
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0